emeliegustafsson

Alla inlägg under november 2010

Av emelie - 30 november 2010 22:33

hejsan!

stack iväg till sura! haha, mamma skulle göra något med jobbet, eller dom hade glömmt och larmat eller nå skit, så ja följde med!

men aja, de va skönt att sitta i en bil, och deppa, haha :(

jag saknar han sjukt med mycke asså! :(

aja, så kan de va..

men ni får några bilder från idag!

dagen har vart bäst!


jessie, säg till om de är okej med den där bilden på dig?  :)


där hittade jag henne... under sägen.. haha, ja skulle ta kort, då vände jag mig om, och sen när jag vände mig tillbaka var hon borta, haha, ja ba, Jessie?! JESSIE, VART ÄR DU? :O haha, ja lovar er, vi garvade sönder, men de va faktiskt läskigt när hon var borta! haha :)

  

                 puss

Av emelie - 30 november 2010 21:05

jag saknar dig så sjukt jävla mycket, det värker.

du var bäst! du är bäst, det finns ingen annan som skulle kunna bli bättre än dig! 

det ändå jag vill, är att få tillbaka dig, mitt hjärta slår för dig. varenda andetag andas jag för dig.

asså, jag vill verkligen sluta tänka på dig, ta bort dig helt! men när jag väl har gjort de så börjar du igen! :(

de fukar tyvärr inte så, jag kommer aldrig klara livet om det ska vara såhär!

men jag kommer heller aldrig klara livet utan dig, så jag har inget val!

jag måste ha dig kvar!


jag älskar dig bästavän!

Av emelie - 30 november 2010 20:36

idag säger jag GRATTTIIIS till världens bästa vän!

hon har haft bästa dagen! för hon har vart med mig! :)

haha, men vi har typ vart hos henne, hon fick, inget av mig, eller jo, en bamsekram och en ful ring som ja gjort själv! haha :( 

stackare!

men ska dra in till stan imorn och köpa något!

blir nog nå shopping till mig med!

men aja, skriver senare!


jag älskar dig. du är bäst syster!

       


    

puss bitch!

Av emelie - 29 november 2010 23:14

jag hatar fjortisar..

tycker ni ska ta och acceptera de, kommer aldrig att gilla dom heller.

deras beteende är ett problem.

shiit va dom är jobbiga!

överdrivet med smink också..


  

Av emelie - 29 november 2010 22:23

hejsan blejsan!

nej jag skoja, haha ;)

fan va bra dagen har vart!

först på morgonen så kom saknade Madde från v-ås och va med mig och mardin i skolan, vi typ kastade oss på henne när hon kom! det var verkligen kul att träffa henne! men hon hade iaf studiedag så hon kom till hallsta och var med oss! haha ;)
men vi typ skutta runt i skolan mest! haha ;) hade prov också, de gick väl sådär, gjorde det bästa jag kunde! så får vi hoppas på att det går bra! :)

men sen, när vi skulle hem så dryga typ edman  andra o tommy mä mig, haha, ni är dryg barn! :s men aa, dom tog typ min viktiga mobil, gick igenom allt, alla sms, bilder o skit, haha, eller tror de iaf :( fick typ vänta där i en halv timme innan ja fick mitt lås, haha, shiit :s

aja, sen stanna ja o mardin kver i skolan ganska länge, vene varför men aa, kul o hänga där, eller inte, haah ;)

men ja, sen gick vi till coop o köpte gooodddiiis :d

sen hem till mardin! asså jag lovar er! jag ar aldrig garvat så mycket som jag gjort med mardin i hela mitt liv, vi garvar exakt hela jävla tiden! haha kolla.. vi fick nya platser i skolan, först satt jag och hon brevid varann, sen fick vi sitta längs ifrån varann, i varsitt hörn, de kallar jag taskit! :(

men dom är som dom är, de vet ju alla :'(

men nu ska jag inte tjata ut er! men ni fick veta om min dag kan man säga.. typ, haha ;)

aja, vi hörs imorn, ska kolla film nu! 


ja, mardin & madde :*

    

puss

Av emelie - 29 november 2010 20:52

  

Av emelie - 28 november 2010 22:34

sssuuullullluulluuu! :d

håller på o kollar på de som ja kollade på, orkar inte skriva va de heter, haha ;) ni får kolla ner! :)

men aa, pluggar lite samtidigt också, hoppas ja klara det imorgon'!

det är för mycket med skolan, hinner inte med allt på samma gång!

verkligen inte, men jag gör det bästa! det är huvudsaken! och om jag klara det, det är bra, för man går faktiskt i skolan för att lära sig saker, inte att man ska kunna dom på en gång! hoppas lärarna vet de, hihi :)

men ja säger godnatt för idag, ska kolla lite till och plugga, men vi hör imorn sötisar! :)

älskar er!


detta får bli morgon dagens outfit, eller något sånt i alla fall! har glömt min platttång hos jessie ju, så de bli uppsatt hår! men de går nog bra, om ja har bra hår dag!! haha ;)

   puss

Presentation


♥emeliegustafsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards